تحقیق درباره نقش بستهبندی در فروش بيشتر اجناس (بستهبندی و مصرفكننده)
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته صنایع (آموزش_و_پژوهش)
این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 10 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.
لینک دانلود پایین صفحه
نقش بستهبندی در فروش بيشتر اجناس (بستهبندی و مصرفكننده)
لزوم ايجاد بسته مناسب در جهت فروش اجناس توليدي كارخانجات، نقش پيدايش شكل و روش خاصي در ارائه آن به مصرفكنندگان ميباشد. بدين صورت كه اجناس توليدي ميبايست در جهت استانداردهاي خاص مصرفي حركت كرده و آن چيزي نيست مگر سلايق فردي و عامهپسند. لذا حجم وسيع از اجناس مصرفي بهدليل داشتن بازار رقابتي شروع به خودنمايي كرده و چشمان مصرفكنندگان به خود خيره ميكند. كه در اين قسمت سرمايهگذاري بخش بستهبندي خود را به وضوح نشان داده و اينكه به زبان سادهتر مجموعه بستهبندي كالا را در يك كلام ميتوان خروجي يك كارخانه نام برد.
لذا در بخش بستهبندي مصرف کنندگان علاوه بر نیز یک زیبای آن ، به مواردی از نظر مقاومت بسته هندسه بسنه بندی، مشخصات مواد داخل بستهبندي و ... توجه زيادي ميگردد كه خود در جهت آشنايي بيشتر مردم با آن كالا و همچنين اطلاعات دقيق روي آن به بالا رفتن فروش و رضايت مشتري كمك بسزایي مينمايد.
پس به وضوح ديده ميشود كه بستهبندي كالا و قبول مصرفكننده به عنوان دو ركن جدا نشدني از هم، رونق فروش اجناس را در پي دارد.