سمینار مدیریت بازاریابی ویژه مدیران و صاحبان صنایع شهرکهای صنعتی خراسان شمالی
دسته بندي :
🔺سایر »
🔺پروژه های آموزشی
بازاريابي
Marketing
بازاريابي مجموعه اي از تمام تلاش ها و كوشش هاي سازمان يافته اي است كه هدف از آن توليد كالا يا انجام خدمتي با مشخصات و كيفيت و قيمت مناسب و مورد قبول مشتريان احتمالي و تأمين نياز و جلب رضايت او و كسب سود و شهرت براي بنگاه است اين تلاش ها از مرحله تحقيقات شروع شده و تا پس از فروش ادامه مي يابد.
برخي از اهداف يك بنگاه يا سازمان :
بقا (زنده ماندن با سود كم و نهايتا حفظ سهم بازار)
سودآوري (رضايت صاحبان سهام(
توسعه فيزيكي (ايجاد شعب يا واحدهاي جديد)
توسعه مالي (افزايش ارزش داراييها و تراكم سود)
رشد سهم بازار و غلبه بر رقبا
افزايش كارآيي و بهرهوري
رضايت مشتري
رضايت مديران
رضايت كاركنان
توسعه بازار و توسعه محصول و رهبري بازار