پاورپوینت مرسدس بنزشرکتی که به مشتریان وفادرش به خاطر جابجایی خودرو نمی فروشد

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته مدیریت (کارآموزی_و_گزارشات)

http://pajoohesh-kara.com/پاورپوئینت-مرسدس-بنز،شرکتی-که-به-مشتر

شرکت مرسدس بنزبا تاریخچه درخشان خویش توانسته است در بین مشتریان خویش وفاداری ویژه ای را برای خود دست پا کند.این شرکت با تولید اتومبیل های سواری و لوکس خویش در بین مشتریان جهانی لقب فروشنده اتومبیل های تشریفاتی را آن خود بنماید.مدیران شرکت و کارشناسان تحقیق و توسعه در دهه های اخیر با تحلیل بازار خودرو این شرکت را به تولید اتومبیل های مورد پسند جوانان و افرادی که درآمد متوسطی دارند ترغیب  نموده اند.مدیران مرسدس بنز بخوبی می دانند که مشتریان آن ها فقط بخاطر جابجایی خودرو نمی خرنند بلکه قبل از فروش واقعی خودرو باید مفهوم اتومبیل خودرا به آنها بفروشندو این امر تجربه ای فراموش نشدنی را برای مشتریان این شرکت خلق مینمایدو به تبع آن تبلیغات دهان به دهانی موجب موفقیت روزافزون مرسدس بنز گردیده است. این شرکت هر ازگاهی با ارائه برند جدیدی موجب شگفتی مشتریانش می شود.
استراتژی بازاریابی مرسدس بنز زمانی حول ایمنی، تجمل و مهندسی دقیق اتومبیل هایش می چرخید اما به سبب افزایش رقابت در صنعت اتومبیل های لوکس و تغییر نگرش مشتریان درمورد برند مرسدس بنز این استراتژی تا حدی تغییر کرد.
اکنون استراتژی بازاریابی آنها بیشتر بر محور سبک زندگی استوار است و بر جنبه لذت بخشی، دوستانه و پرانرژی بودن مرسدس بنز و البته توجه به محیط زیست تمرکز می کند. تکامل استراتژی بازاریابی مرسدس بنز را می توان مستقیما به گسترش بازار هدف آن مرتبط دانست که اکنون علاوه بر بازار هدف اولیه شامل قشر مسن تر جامعه، جوانان ۲۵ تا ۳۵ سال را دربر می گیرد. همچنین این برند با درک اهمیت تبلیغات رسانه ای و نیز میدانی، با تبلیغاتی هوشمندانه سعی می کند تا ارزش های اساسی برند خود را بیش از پیش برای مشتریان خود تبیین کند.

عوامل موفقیت مرسدس بنز در دنیااز نگاه دکتر پرویز درگی  استاد دانشگاه

**نام برند مرسدس بنز هرجا که می آید نوعی اعتبار به همراه دارد و این اعتبار را سال های سال است که حفظ کرده است. یک برند چه کارهایی باید انجام دهد و نیز چه کارهایی نباید انجام دهد تا بتواند در فرهنگ عامیانه اعتباری همچون مرسدس بنز کسب کند؟مشتری بیشتر خواهد بود. چیزی که باعث بزرگی برند می شود تجربه ای است که برای مشتریان فراهم می شود. این تجربه چه مثبت باشد و چه منفی، بستگی به عملکرد کسب و کار دارد. برای همین ایجاد اولین تجربه بسیار مهم است و باعث می شود تا مشتری به سوی ما بازگردد.

 

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته مدیریت (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 4170 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 55

حجم فایل:3,369 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل