پاورپوئینت”استراتژی هوش مصنوعی درگردشگری،رمزموفقیت مدیران آینده نگر”
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
🔺پاورپوینت ها
امروزه در کشور های پیشرفته از هوش مصنوعی به طور اختصاصی برای انجام امور اداری به خصوص یا بخش خدمات و پشتیبانی مشتری استفاده می شود. صنعت توریسم نیز یکی از صنایعی است که با استفاده از هوش مصنوعی می توان تحولات بسیاری به خصوص در بخش پشتیبانی از مشتریان و ارائه خدمات ایجاد کرد.
مدیران هوشمند وآینده نگر،نگاه ویژه ای به هوش مصنوعی دارند واینکه روند مسافرت کردشگران به کشور،نرخ ارز رسمی ،تعداد هتل ها و تخت های آماده خدمات درهتل ها،هزینه بازاریابی ایران درکشورهای مبداء،درآمدناخالص داخلی کشورهای گردشگرفرست،کل جمعیت کشورهای مبداءو متوسط هزینه اقامت در ایران ؛از جمله مولفه ها و عناصر تاثیرگذار در گردشگری است که به کمک هوش مصنوعی و به صورت تجلیلی می توان بدان دست یافت .
در این نوشتار مطالب تحلیلی موارد ذکر شده در۸۶ اسلاید آورده شده و امید که مورد پسندو استفاده سروران ارجمند قرار گیرد
با احترام
دکتر محرم غفاری Dr_Ghaffari
در حال حاضر از این فناوری در برخی هتلها استفاده میشود و مسافران به راحتی و با گوشی هوشمند قادر به کنترل محیط اطراف و نیازهای خود بدون پرداخت هزینه خواهند بود. موارد هیجانانگیز زیادی در ارتباط با فناوری وجود دارد که شاید یک دهه پیش در تخیلات و تصورات بود. این روند پیشرفت نشان میدهد انسان از ماشین جدا نخواهد شد و در واقع ماشین همدم و مراقب وی در آینده خواهد بود. پس صنعت گردشگری نیز باید خود را با این فناوریها هماهنگ کند تا نیازهای گردشگری را برطرف سازد.
تأثیر هوش مصنوعی بر صنعت گردشگری
هوش مصنوعی و مدیریت هزینه و زمان درصنعت گردشگری
سه مسیری که هوش مصنوعی در آن به صنعت گردشگری کمک میرساند
روبات کانی((connie در گردشگری
مزیت کلیدی هوش مصنوعی در زمینه گردشگری
چت بات در صنعت گردشگری ، مزیتی خارق العاده
استفاده از چت بات های هوشمند بایددر گردشگری
اکثریت موبایلی کاربران در صنعت گردشگری
سایت:
Lonelyplanet
صرفه جویی در وقت و هزینه
بدست آوردن بینش جدید از رفتارها و عادات مشتریان
ارائه توصیه های مناسب به مشتریان
آیا به دنبال چت بات در صنعت گردشگری هستید؟
باتاوا، یک دستیار هوشمند
قابلیت های باتاوا
کاربرد چت بات ها در حوزه درمان
چرا باید از چت بات ها در حوزه بهداشت و درمان استفاده کرد؟
چالشهای حوزه درمان
تجربه بیمار از روند درمان
ایجاد مدلهای پرداختی موثر
استفاده درست از دادههای بزرگ
سخن نهایی در رابطه با استفاده از چت باتها در حوزه بهداشت و درمان
آغاز راه هوش مصنوعی در گردشگری
تکنولوژی هوش مصنوعی و اول راه
کمک واقعی هوش مصنوعی
گردشگران انتظار سفارشیسازی دارند
چرا در آینده همه از دستیارهای هوشمند استفاده خواهند کرد؟
دستیارهای هوشمند انسان نما
دستیارهوشمندوچالش های پیش رو
ویژگی های انحصاری الکسا
رباتها به عنوان حیوان خانگی
مقاله:مدل سازی پیش بینی گردشگری ورودی به ایران با استفاده از روش های ARIMAو شبکه های عصبی فازی
سهم کشور ایران از صنعت گردشگری
دشواری های خاص پیش بینی تقاضای گردشگری
دشواری های خاص پیش بینی تقاضای گردشگری –ادامه
پیچیده بودن رفتارگردشگری
۱۲کشورعمده گردشگر فرست به ایران
از اقتصاد گردشگری تا چالش هوش مصنوعی/گردشکری دراقتصادترکیه
هوش مصنوعی و چالش های کسب وکار
هوش مصنوعی و تاثیرات آن بر سیر و سفر
استفاده از هوش مصنوعی در شناخت تصویر
واقعیت مجازی (Virtual Reality)
چت بات Chatbots))
اینترنت اشیا (IOT)
۱۸ روند بازاریابی هتلداری ۲۰۱۸
تاثیر قوانین در جمعآوری دادهها
تغییر بازاریابی مصرفکننده با واقعیت افزوده
تبلیغات فیسبوک کنوِس
رسانههای اجتماعی، موتور جستوجوی جدید
رشد هوش مصنوعی
فناوری بلاکچین
اشیای به هم مرتبط یا IOT
چگونه تکنولوژی سفر و صنعت گردشگری را تغییر داده است؟
روندتغییرذائقه مشتریان
استارتاپ هایی که صنعت گردشگری را متحول کردند
سه بخش تغییرات در رفتار مصرفکنندگان
تکنولوژی مسافرت را با محیط زیست سازگارتر و اتلاف وقت را کمتر کرده است.
تکنولوژی رویههای معمول ما را برای اسباب سفر بستن تغییر داد و ما را از شر وسایل اضافی راحت کرد.
تکنولوژی به ما کمک میکند تا از موانع زبان پیش بیفتیم.
تکنولوژی مدرن برای رزرو
چت بابت رزرو هتل
پرداختهای الکترونیکی سفر را امنتر و سادهتر کرده اند
تکنولوژی به ما اجازه میدهد تا تجربه منحصر به فرد و شخصیتری داشته باشیم
واقعیت مجازی )VR)
مشتریان به دنبال خرید تجربه هستند نه محصول
فزایش محبوبیت واقعیت مجازی در بین شرکتهای حوزه سفر و گردشگری
امکان تجربه پیش از خرید برای مشتریان
واقعیت افزودهAR) )
افزودن چیزهای مجازی
مشتریان قبل از رسیدن به اطلاعات زیادی نیاز دارند
هوش مصنوعی AI))
اینترنت اشیا
تکنولوژی صوتی