شيوه هاي نوين آموزش كاركنان

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

بعد از گزینش افراد شایسته و مناسب برای تصدی مشاغل مورد نظر در یک سازمان، نوبت به آموزش آنان می‌رسد. زیرا اولا اغلب داوطلبان شغل، نخستین بار است که می‌خواهند یک فعالیت شغلی را آغاز ‌کنند. ثانیا حتی فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش عالی هم، در طی دوره تحصیلی خود با همه جنبه‌های عملی و عوامل مؤثر در اجرای فعالیت‌هایی که رشته تخصصی آنان می‌باشد، آشنا نیستند. در روان‌شناسی کار، آموزش عبارت است از یکسری اقدامات منظم و برنامه‌ریزی شده که طی آن، فکر، رفتار، دانش و مهارت لازم و مناسب برای انجام یک وظیفه شغلی به فرد منتقل می‌شود یا در او افزایش پیدا می‌کند.   روان‌شناسان استخدامی، وقت خود را صرف آموزش و بالا بردن مهارت‌های کارکنان جدید و قدیمی می‌کنند. آموزش مهارت‌ها می‌تواند فنی و کاملا به شغل اختصاص داشته باشد. برای مثال، ممکن است شما آموزش دیده باشید که چگونه می‌توان فرآورده‌های شرکت را به فروش رساند یا سرویس کرد، یا چگونه باید از نظام ارتباطی استفاده کرد. علاوه بر این، آموزش کلی می‌تواند برای بهبود مهارت‌های بین‌فردی به‌کار رود. در چنین مواردی آموزش مشتمل است بر این که چگونه می‌توان یک شنونده مؤثر بود و چگونه می‌توان افکار خود را با دیگران در میان گذاشت.

فهرست :

چکیده

مقدمه

آموزش

مدل های ساده و خطی

مدل پارکر

مدل مبتنی بر تحول پذیر بودن سازمان ها

مدل رویکرد سیستمی به آموزش

لزوم آموزش کارکنان

آموزش ضمن خدمت کارکنان

روش های سنتی آموزش کارکنان

دلایل لزوم به کار گیری روش های نوین در آموزش

بیان روش های نوین آموزش کارکنان

آموزش متحرک

آموزش از طریق وب

آموزش مبتنی بر کامپیوتر

آموزش از طریق شبکه های اجتماعی

آموزش های تلفیقی

مزایای یادگیری ترکیبی

آموزش های الکترونیکی

معرفی نرم افزار های مرتبط

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 1576 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:880 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل