مجله مشاوریسم ۵
دسته بندي :
🔺سایر »
🔺پروژه های آموزشی
◊ شبکه های اجتماعی شما بیلبورد تبلیغاتی نیستند
◊ ماهیت برند
◊ ارزش های کلیدی سازمانی
◊ پایداری اجتماعی در سازمان
◊ ریسک های استراتژیک
◊ آموزش مشتریان و وفاداری آن ها
◊ شاخص eNPS در منابع انسانی
◊ رهبری و تفکر
◊ راهکارهای مقابله با بازارهای اشباع شده
◊ افزایش نرخ بازده سرمایه ی سرمایه گذاری شده
در گزیده ای از این مجله آمده :
وقتی در شبکه های اجتماعی خود تولید محتوا می کنید باید از مخاطبان خود شناخت کافی داشته باشید . به دنبال انتشار مطالبی باشید که آن ها دوست دارند ببینند .
صرفا صحبت در مورد شرکت و محصولات شرکت ، اشتباهی است که بسیاری از تیم های بازاریابی در رسانه های اجتماعی مرتکب می شوند .
آن ها کالاها ، خدمات و شرکت خود را تبلیغ می کنند . اما فراموش می کنند که به مشتریان خود مطالب مفیدتری ارائه دهند .
مخاطبان شبکه های اجتماعی شما ، صرفا به دنبال تماشای پست های تبلیغاتی شما نیستند . این کار در بلند مدت اثر معکوسی بر جذابیت شبکه های اجتماعی شما خواهد داشت . باید آن ها را درگیر محتوای خود کنید .
بنابراین باید با بررسینیازهای مخاطبانتان ، محتواهای سودمند و ارزش آفرین برای آن ها تولید و منتشر کنید .
اگر تولید کننده محصولات پزشکی هستید نباید صرفا آن محصولات را تبلیغ کنید . به طور مثال محتوای مرتبط با ارتقای سلامتی یا شناخت بیماری ها و راه های پیشگیری از آن ها منتشر کنید . یادتان باشد که شبکه های اجتماعی شما ، بیلبوردهای تبلیغاتی نیستند .