فهرست مطالب
فصل اول
* کلیات
* متن خط مشی کیفیت شرکت
* معرفی سازمان
* چاپ مجدد و توزیع
فصل دوم
دامنه کاربرد
فصل سوم
تعاریف
فصل چهارم تا هشتم
تشریح الزامات نظام کیفیت (استاندارد 2000 – 900 - ISO)
ضمائم
· فهرست روش های اجرایی و دستور العمل های کاری
· جدول ارتباط عناصر استاندارد با مستندات نظام کیفیت
· نمودار سازمان (top Chart)
· فلود یا گرام های مربوطه
· جدول توزیع مستندات
شرکت تهران قطعه
شرکت
تهران قطعه درل سال 1364 تاسیس و در سال 1370 به بهره برداری رسیده. این
شرکت انواع قطعات ماشین کارها را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی
تولید می نماید. کیفیت امر سیت که ما به آن می اندیشیم و آن را به عنوان
آیینه انتظارات و رضایت مشتری قلمداد می کنیم و تمام سعی می بهبود مستمر
سیستم کیفی محصولات به منظور حفظ اعتماد و رضایت مشتریان ما باشد بر اعاینل
به این معرف رعایت کیفیت در کلیه مراحل موثر بر کیفیت مر نظر می باید کلیه
فعالتیهای مرتبط با کیفیت در شرکت تهران قطعه بر اساس روشهای اجرایی
برنامه ریزها شده مستند صورت می گیرد روشهای اجرایی براساس خواسته های
استاندارد بین المللی ایزو 2000 – 9001 ISO می باشد در برنامه های خود برای
ارتقای کیفیت حفظ تنوع درگیر ایست به سمت تولید تخصصی، افزایش تولید در
وزن و تعداد بهره وری بالا و کاهش هزینه ها و ضایعات و اشتغال کامل نیروی
کار و ابزار تولید شتاب فزاینده اتوماسیون و سمت گیری به سوی ایجاد تطابق
مر درصد با سفارش مشتری را گنجانده ایم. حفظ نیرو انسانی پیوسته مورد توجه
پدید بوده و استفاده آن روشهای جدید آموزش به منظور بهبود مستمر کیفیت در
کلیه سطوح پیوسته شنو یک و ترویج می شود این خط مشی به آگاهی کلیه کارکنان
شرکت تهران قطعه پیچیده و همه آنان در جهت استقرار کامل سیستم کنترل کیفیت
کوشش می نمایند و مدیریت عامل وظیفه اصلی را در این امر به عهده دارد. رشد
مفاهیم علم بازار یابی و دستیابی به بازار های جدید با سطح کیفیت رفیع
انجام به موقع تعهدات خدمات پس از فروش قوی و همراهی با مشتری برقراری
سیستم اعتباری در خریدهای مشتری ارتقای سیستم کیفی موجود به مدارج و روشهای
جامع تر و فراگیرتر از جمله دیدگاههای اساسی و برخورد جدی ما با کیفیت می
باشد.